-
1. ročník - Vím, co dokážu
V první části celoškolního projektu se žáci 1. ročníku zaměřili na sebepoznání. Při plnění jednotlivých úkolů se prvňáčkům nejvíce líbila překážková dráha v tělocvičně, svoji šikovnost dokázali malováním, stříháním a lepením. Na závěr si zarecitovali a zazpívali.
2. ročník - Co znám a co dokážu
Žáci 2. ročníku si vysvětlili, co vlastně znamenají slůvka JÁ, TY, MY, ONI. V tělocvičně si vyzkoušeli svoji obratnost a dovednosti při míčových hrách, připomněli si zásady fair-play a také spolupráci v kolektivní hře, domluvu a týmového ducha. Dále plnili pracovní listy, kde se zaměřili na sebepoznávání a odhalení toho CO ZNÁM A CO DOKÁŽU. Hravou formou dokázali představit své JÁ ostatním spolužákům. Také si dnes uvědomili, že jsou součástí třídy, školy, ale i vesnice a celé republiky.
3. ročník
Třeťáci nejdříve zhlédli prezentaci, ve které plnili zajímavé úkoly týkající se České republiky a jejích státních symbolů. Dále si každý žák vybarvil státní znak, vlajku a složil standartu prezidenta. Společně vyráběli pečeť z vosku, poslechli si a zazpívali státní hymnu. Závěrem projektového dne ve skupinách vytvářeli mapu země, ve které by chtěli žít.
4. ročník - Jak se žije v našem kraji
Žáci 4. ročníku zhlédli dokument o krajích a krajských městech ČR s názvem Naše vlast. Svým spolužákům představili prezentace a referáty o zajímavých místech Jihomoravského kraje a města Znojma.
5. ročník - Česká republika
Žáci 5. ročníku objevovali Českou republiku - vyznačovali na mapě města a řeky ČR, hlavní města sousedních států. Připomněli si prvního prezidenta Československa T. G. Masaryka, prohlédli si fotky historických památek naší republiky a zahráli si stolní hry o České republice.
Mgr. Martina Trmalová
k prodeji v kanceláři školy